Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je bestelling, betaling of een wijn? Kijk hieronder of je vraag (met antwoord natuurlijk!) bij de veelgestelde vragen staat. Staat je vraag er niet tussen? Stuur een mailtje of bel ons op 020-6651115!
Bestellen
- Voeg jouw favoriete wijnen toe aan je winkelmandje door op de knop ‘Bestel’ te klikken. In één keer meerdere flessen van dezelfde wijn bestellen? Vul het aantal in en klik op het winkelmandje. Een bestelling plaatsen kan alleen in een veelvoud van 6 flessen, dus per 6, 12, 18 flessen. Je kan echter wel voor 6 verschillende flessen kiezen.
- Tevreden? Dan kan je door naar de kassa. Vergeet niet je kortingscode in te voeren, als je die hebt.
- Log in of maak een account aan om te bestellen. Met een account kan je de volgende keer sneller afrekenen. Ook kan je zien wat je eerder bij ons hebt gekocht. Je kan natuurlijk ook bestellen als gast. We slaan je contact- en adresgegevens dan niet op.
- Check nog even je factuur- en verzendadres. Alles in orde? Dan kan je betalen.
- Kies je betaalwijze en klik daarna op bestelling plaatsen.
- Je kan nu afrekenen. Je krijgt een bevestiging van ons als je bestelling is
Gratis thuisbezorgd: we bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf 50 euro. De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop zijn overigens ook exact hetzelfde als in onze winkels.
Bezorgd binnen 1 werkdag: alle bestellingen worden bezorgd door PostNL in een breukvrije verpakking, binnen één werkdag mits besteld vóór 17:00u (op werkdagen).
Doos zelf samenstellen: je kan zelf per fles je doos samenstellen. Dat betekent dat je niet verplicht bent om 6 of 12 van dezelfde soort te bestellen. Maar dat mag natuurlijk wel!
Kwaliteitsgarantie: mocht een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoen aan de verwachtingen, kan de hele doos worden teruggebracht naar één van onze winkels en wordt het bedrag teruggestort op je rekening. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.
Veilig betalen: je kunt in onze webshop op verschillende manieren betalen: met iDEAL, Credit Cards van VISA of Mastercard of via PayPal.
Levering
Ruilen en retourneren
Account
Je hebt niet per se een Grapedistrict account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen. Met een account worden je bestelgegevens opgeslagen en kan je in de toekomst heel makkelijk nieuwe producten bestellen, zonder dat je al je adresgegevens opnieuw in hoeft te voeren. Daarnaast kan je op je nieuwe Grapedistrict account:
- Snel & makkelijk bestellen
- Eerdere bestellingen bekijken
- Je bestelling volgen
- Je wijnreviews beheren
- Je persoonlijk aanbevelingen bekijken, samengesteld op basis van jouw eerdere aankopen