FAQ | Delivery
Extensive questions, short questions, really-not-so-crazy questions; the most frequently asked questions about ordering and payment on grapedistrict.nl can be found below. And with answers, of course. That's how we do that!
Is you're question not there? Send us an email or give us a call at 020-6651115!
FAQ | Delivery
Extensive questions, short questions, really-not-so-crazy questions; the most frequently asked questions about ordering and payment on grapedistrict.nl can be found below. And with answers, of course. That's how we do that!
Is you're question not there? Send us an email or give us a call at 020-6651115!
Bestellingen die al aan PostNL zijn overhandigd, kunnen we niet meer veranderen. De bezorger probeert je bestelling misschien bij een van je buren te bezorgen. Gaat dat niet, dan brengt die het pakket naar een PostNL Pakketpunt. Via je Track & Trace zie je op welk PostNL Pakketpunt je wijnen zijn afgeleverd. Ze blijven hier een week liggen. Niet opgehaald? Dan komt je bestelling naar ons terug. Je kan je wijnen dan opnieuw laten verzenden.
Accordion content
Dat kan zeker. Je ontvangt op de dag van levering een track&trace via PostNL, zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Nee, wij hebben geen dozen van 18 flessen of meer. Wij zullen je bestelde wijnen in onze herkenbare 6- of 12 vaks dozen verzenden, die door PostNL bij jou afgeleverd worden. Mocht je toch onverwacht een deel van de bestelling missen, dan zal je hier de bijbehorende informatie over kunnen terugvinden onder de track&trace link.
Dat kan verschillende redenen hebben. Allereerst kan het zijn dat er een fout in je adres staat en PostNL hierdoor je pakket niet juist kan afleveren. Als wij de retour ontvangen, zullen wij je pakket direct weer verzenden zodra wij een juist adres hebben ontvangen. Check dit goed!
Anderzijds kan je bestelling schade opgelopen hebben in het verzendproces van PostNL. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij het pakket weer retour ontvangen, om op deze manier te zorgen dat jij een volledige en schone bestelling ontvangt. Zodra wij je bestelling retour krijgen, zullen we je bestelling direct opnieuw versturen. Dit is allebei kosteloos voor jou!